Adobe Creative Future - kde to zijeme?
Vcera, 5.5. Adobe v Praze stylove predvedlo svuj novy CreativeSuite 5.5 na akci zvane Creative Future. Celodenni bezplatna konference slibovala nabity program se dvema evangelisty a radou hostu z praxe. Znelo to skvele a tak jsem vyrazil.
V uvodu musim priznat, ze jsem videl pouze cca pulku programu, protoze jsem musel odejit resit jine povinnosti. Presto si dovolim malou glosu.
Adobe usporadalo z jeho pohledu skvelou akci - pestry program, spousta hostu, spousta temat a od kazdeho produktu CreativeSuite trocha. To zni logicky a skvele ne?
Zni to skvele, ale mam neodbytny pocit, ze v praxi to nefungovalo. CreativeSuite je dnes tak rozsahly balik, ze snad jen DaVinciovsky renesancni clovek by obsahl vse. Takze v programu akce na sazbu pro mobilni zarizeni v InDesingu navazovalo profi video, na nej HTML a pak zase hup jinam. Na kazdeho divaka se dostalo, ale logicky jen jednim - dvema tematy a zbytek spanelska vesnice. Navic kazde tema melo k dispozici cca 45 min, takze od vseho jen povrchni ochutnavka, recnici v casovem presu a program ve skluzu :(
Uprimne chapu ekonomicke i marketignove duvody, proc akce byla presne takova jaka byla. Dokonce bych odhadl, ze s danym rozpoctem a zadanim o moc lepe asi udelat nesla. Presto otazka "Koho asi mohla nadchnout a uspokojit?" se neda rozume zodpovedet. Me nenadchla a paradoxne nebyl problem v provedeni, v lokaci ani v recnicich, ale v konceptu akce jako takove. Snad priste, snad jednou bude v Praze Adobe MAX, snad ...
V uvodu musim priznat, ze jsem videl pouze cca pulku programu, protoze jsem musel odejit resit jine povinnosti. Presto si dovolim malou glosu.
Adobe usporadalo z jeho pohledu skvelou akci - pestry program, spousta hostu, spousta temat a od kazdeho produktu CreativeSuite trocha. To zni logicky a skvele ne?
Zni to skvele, ale mam neodbytny pocit, ze v praxi to nefungovalo. CreativeSuite je dnes tak rozsahly balik, ze snad jen DaVinciovsky renesancni clovek by obsahl vse. Takze v programu akce na sazbu pro mobilni zarizeni v InDesingu navazovalo profi video, na nej HTML a pak zase hup jinam. Na kazdeho divaka se dostalo, ale logicky jen jednim - dvema tematy a zbytek spanelska vesnice. Navic kazde tema melo k dispozici cca 45 min, takze od vseho jen povrchni ochutnavka, recnici v casovem presu a program ve skluzu :(
Uprimne chapu ekonomicke i marketignove duvody, proc akce byla presne takova jaka byla. Dokonce bych odhadl, ze s danym rozpoctem a zadanim o moc lepe asi udelat nesla. Presto otazka "Koho asi mohla nadchnout a uspokojit?" se neda rozume zodpovedet. Me nenadchla a paradoxne nebyl problem v provedeni, v lokaci ani v recnicich, ale v konceptu akce jako takove. Snad priste, snad jednou bude v Praze Adobe MAX, snad ...
Nemůžu než souhlasit.. Já osobně jsem teda vydržel až do 3 hodin, akce rozhodně nenadchla..
OdpovědětVymazatJá jsem v akci viděl největší problém v překryvu s minulýma akcema, kdy bylo prezentováno skoro totéž. Že by 5.5 nepřinášelo tolik novinek, kterým se mohla celá akce věnovat..?