Zeptejte se strýčka Googla …

Včera večer jsem si opět v praxi vyzkoušel, jak hodně se může vyplatit zvídavost a ochota investovat trochu času na přemýšlení před tím, než člověk něco udělá. Konečně jsem se dostal k objednání auta v autopůjčovně pro blížící se cestu do USA a tak jsem zabrouzdal na mojí oblíbenou stránku Alamo.com.

Většinou využívám jejich Hot Deals neboli last minute nabídky, ve kterých jsou ceny někdy až 5x nižší než je běžná taxa. Bohužel aktuální mailing neobsahoval pro Nevadu jedinou nabídku a tak jsem začal přemýšlet jak dostat rozumnou cenu.

Prvním krokem bylo využít 25USD slevu na týdenní pronájem. To je „akce“, kterou má Alamo prakticky průběžně od doby co je znám, stačí jen projít starší reservace a najít ten správný kód. Mimochodem zrovna nyní mají e-kupon na tuto slevu přímo na titulce, takže je vidět, že krize funguje v USA na 100%.

Druhým krokem bylo hledání v Googlu. Čím dál častěji dělám to, že když mě něco napadne, prostě to napíšu do Googlu, člověk nikdy neví. A tak jsem se zeptal na „Alamo promo code save“ a pak už stačilo jen klikat a zkoušet kombinace.

Výsledkem bylo kompletní pojištění zdarma (product code VI) a úspora více jak 200USD na dvoutýdenním pronájmu středního SUV. Inu když je člověk zvídavý a investuje trochu toho času, tak se to prostě vyplatí.

A mimochodem, všimli jste si podobnosti činností jako je pronájem aut, nabízení pojištění či prodej teplé vody? Cena je smluvní, tak smlouvejte!

Komentáře

  1. bez Googla bychom měli život horší, tak když ho máme , využívejme ho dosti.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Benzín v USA

Jak jsem uběhl půlmaraton